Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza společnosti Executive Search v kontextu českého trhu práce
Horák, Jan ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Teoretická část této práce popisuje interní i externí cesty, jichž může být využito při získávání zaměstnanců. Práce je zaměřena na využití přímého systematického vyhledávání Executive Search v podmínkách konzultantské společnosti CSP Partners s.r.o. a jejím cílem je ukázat specifika této metody používané k vyhledávání zaměstnanců na specializované a manažerské posty. Rozebírá obchodní i exekutivní provozní činnost této společnosti a s použitím analytických metod zkoumá celé odvětví personálního poradenství v podmínkách českého trhu práce. Dále popisuje historický vývoj i současnost Executive Search ve světě, zaměřuje se na etický rozměr této činnosti i na motivaci tímto způsobem získávaných kandidátů. Text je doplněn o praktické poznatky a v závěrečné části je detailně popsán jeden z projektů společnosti CSP Partners s.r.o.
Získávání a výběr vrcholových pracovníků
Bínová, Lucie ; Formánková, Dana (vedoucí práce)
Práce se zabývá pravidly a metodami získávání a výběru nových pracovníků. Podrobně představuje metodu přímého oslovování (executive search, vhodnou zejména pro obsazení vrcholových funkcí. Praktická část řeší problematiku nevhodnosti využití metody přímého oslovování pro obsazení funkcí specialistů a nižších manažerských míst. Analýzy dvou projektů obsazujících hierarchicky odlišná pracovní místa ukazuje důvody zvýšené obtížnosti a nevhodnosti použití zmiňované metody pro obsazení jiných než vrcholových funkcí. Také přináší podklady pro vytvoření uceleného produktu ve formě intenzivní a úzké spolupráce společnosti s vysokými školami, který personálně poradenské společnosti mohou nabídnout příchozím klientům jako alternativní řešení.
Executive search
Hrnčířová, Jana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Matula, Miloš (oponent)
Ve své teoretické části se diplomová práce zaměřuje na obecné vymezení získávání a výběru zaměstnanců, především potom metod, které jsou používány. Dále vymezuje oblast práce ve veřejné správě se zaměřením na zaměstnávání a pracovníky. Také se snaží určit rozdíly mezi získáváním zaměstnanců ve veřejném a soukromém sektoru. Práce se poté zabývá personálními agenturami a personálně poradenskými společnostmi, jejich historií, legislativním vymezením a otázkou, zda je výhodné s personálními agenturami spolupracovat. Poté se již práce věnuje samotné metodě executive search, její historii, využití a především tomu, jak probíhá samotné získávání zaměstnanců danou metodou. Praktická část diplomové práce uvádí konkrétní případ personálně poradenské společnosti, která se metodou executive search zabývá. Zde je potom analyzován postup společnosti při získávání zaměstnanců metodou executive search i úspěšnost, kterou při získávání zaměstnanců dosáhla společnost v roce 2011. Tato část diplomové práce je založena na dlouhodobém pozorování autora práce, který byl zaměstnancem dané personálně poradenské společnosti a mohl tak pozorovat celý proces metody executive search v praxi. Pomocí dotazníkového šetření potom práce zjišťuje, jak je metoda executive search využívána v soukromém i veřejném sektoru a jaké jsou dle respondentů hlavní výhody a nevýhody dané metody. V závěru této části jsou formulována doporučení, jak využívat metodu executive search ve veřejném sektoru a také jsou zde vymezeny problémy, proč se dosud v daném sektoru metoda executive search příliš nevyužívá.
Využití Internetu v činnosti personální agentury
Zatloukal, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje popisu současného využití internetu ve společnosti Advanced Search Technology a navrhuje další možnosti zapojení internetu do procesů ve společnosti. Primárním cílem práce je zmapovat procesy obchodního modelu, identifikovat pro ně príslušné nástroje internetu a definovat jejich funkci. Práce dále analyzuje využití těchto nástrojů s ohledem na jejich požadovanou funkci a navrhuje optimalizace odpovídající současným trendům, počínání konkurence, přáním kandidátů a zaměstnanců společnosti (data z průzkumů). Sekundárním cílem je inovativní využití nových nástrojů internetu a identifikace nových funkcí již využitých nástroju. Součástí práce je i návrh platforem networkingu v online komunitách Facebook a LinkedIn.
Komunikační strategie firmy Teamconsult s.r.o.
Vávrová, Alena ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce obsahuje představení firmy Teamconsult s.r.o., analýzu jednotlivých prvků prostředí společnosti (segmentace zákazníků, identifikace konkurence) a zachycení současné situace na trhu personálních služeb. Z těchto podmínek vychází autorka při zhodnocení komunikace firmy s trhem v minulosti, analyzuje jednotlivé prvky komunikačního mixu. Na základě stanovených priorit firmy s ohledem na aktuální situaci v ekonomice, definuje autorka komunikační strategii firmy, kterou je možno v budoucnu následovat.
Služby personální agentury
Čevorová, Nina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na personální agentury v ČR. Popisuje jejich práci a především portfolio služeb, které může nabízet. Pozornost je soustředěna především na dvě specifické služby a to outplacement a executive search, které jsou názorně popsány v případových studiích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.